Per 1 oktober heeft RED Online Marketing het bedrijf van Richard Otten, Blogs4Travel, overgenomen. Beide bedrijven zijn welbekend en actief in de reis- en recreatiebranche. De aangeboden diensten sluiten mooi op elkaar aan en zullen elkaar versterken. Richard Otten maakt vanaf nu deel uit van het managementteam van RED Online Marketing en wordt verantwoordelijk voor het verder uitbouwen van de Franse markt. De diensten van RED worden met de komst van Renske Swarts in het team uitgebreid met contentcreatie, strategie en social media management. De naam Blogs4Travel blijft voorlopig bestaan.
Richard Otten, oprichter van Blogs4Travel en bekend in de recreatiebranche van o.a. TeamAnimation (animatieteams en programma’s), zijn Podcast (Toerisme, Recreatie en vrije tijd) en columns in de Recreatie Vakkrant zegt: “Roy en ik kennen elkaar al jaren en afgelopen jaar heb ik Corné en Lotte ook goed leren kennen toen ik achter de schermen al als RED sales vertegenwoordiger op de Franse markt eerste stappen zette. Dankzij de enorme klik, en onder het motto ‘samen staan we sterker’ voelde het voor mij nu goed om deze stap te maken.” De online publishing activiteiten, waaronder de labels Glamping.nl en Kids-Campings.com, blijven onder beheer van Richard Otten.
Uitbreiding naar Frankrijk en Duitsland
Roy Platje, eigenaar van RED Online Marketing zet met deze stap zijn ambitieuze plannen als groeiend specialistisch online marketingbureau in de reis- en recreatiebranche voort. Het team, onder leiding van Corné den Braber en Lotte Konietzny, bouwt gestaag verder aan uitbreiding in Frankrijk en Duitsland. “We zijn trots dat Richard en Renske deel uitmaken van RED. Met Richard ga ik wayback, zijn kennis van de recreatiebranche en Franse markt is heel waardevol voor ons.
Onze diensten sluiten mooi op elkaar aan. Samen kunnen we verder bouwen aan onze ambitie om het grootste Nederlandstalige online marketing bureau van (noordwest) Europa te worden, zonder de persoonlijke relatie met onze klanten uit het oog te verliezen”, aldus Platje.
Over RED Online Marketing
RED Online Marketing bestaat nu 15 jaar en heeft een team van 19 medewerkers, specialisten met een Nederlandstalige, Duitstalige of Franstalige achtergrond. RED heeft namelijk naast een kantoor in Utrecht, ook een kantoor in München en Bordeaux. RED is als bureau gespecialiseerd in strategie en uitvoering van digitale marketing.
Van Google Ads campagnes tot contentcreatie en zoekmachine optimalisatie (SEO) en van sociale media campagnes op Facebook, Instagram, YouTube en TikTok tot e-mailmarketing, affiliate marketing, copywriting, vertalingen en CRO. Sinds 2015 is RED ANVR-branchepartner en sinds 2020 is RED aangesloten bij de HISWA-RECRON Business Club als top supplier, bovendien is RED Google Premier Partner, Facebook Blueprint Certified, TikTok Partner, Microsoft Select Agency en sinds 2021 ook IAAPA Partner. Tot de klanten behoren OTA’s, reisbureaus, vakantie- en attractieparken, campings en diverse bestemmingen (vaak in samenwerking met PR-bureaus). Trots zijn we bij RED op hun topnotering in de Emerce100, met in 2019 een eerste plaats en in 2020 en 2021 een tweede plaats.
Meer info: www.redonlinemarketing.nl
Vergelijkbaar nieuws
De omzet van je vakantiepark verhogen middels datagestuurde online marketing
Haal winst uit het verzamelen van klantdata met de juiste automation tools
De juiste online marketing inspanningen tijdens en na corona
Website vernieuwen?
RED Online Marketing voor 3e jaar op rij bij beste bureaus van Nederland
Uw nieuws op de website
Heeft u interessant nieuws of een bijzonder verhaal? Laat het ons weten via [email protected] of via deze handige upload module. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de lancering van een nieuw product, bedrijfsovername, de opening van uw nieuwe locatie, of wat te denken van het winnen van een award.