Op 24 en 25 januari vond het Recreatie Next Level event plaats in Gorinchem. Als afsluiting op de tweede dag werden de eerste Recreatie Next Level Awards uitgereikt aan recreatieondernemers die door de jury het afgelopen jaar het meest innovatief bleken in de categorieën digitalisering, marketing en recreatietechniek.
EasyFairs heeft, in samenwerking met Recreatheek, Red Online Marketing, Wildkamp, WeMa Mobile en voorzitter Richard Otten, bekend van de podcast over toerisme, recreatie en vrije tijd, de Recreatie Next Level Awards het leven in geroepen met het oog op een toekomst vol innovatie in de recreatiebranche. Met deze Awards hopen zij de recreatieondernemers te motiveren en inspireren en samen de branche naar een hoger niveau te tillen.
Om in aanmerking te komen voor de Awards was er voorafgaand een open inschrijving. Als voorzitter van de jury vertelt Richard Otten dat er veel innovatieve ondernemers in de sector werden aangemeld en er hele mooie, inspirerende en innovatieve projecten werden voorgedragen. Met een vakbekwame jury, waaronder Wesley Dubbink – Eigenaar WeMa Mobile B.V., Roy Platje – Eigenaar en strateeg Red Online Marketing en Rudolf van de Velde – Productspecialist Wildkamp, zijn zij de keuzes uiteindelijk op de volgende drie meest innovatieve locaties gevallen.
v.l.n.r. Richard Otten, Wesley Dubbink, Anne-Sophie Kamphuis-Kat, Peter Kamphuis, Rutger van de Maat, Nick Hallink, Rudolf van de Velde, Roy Platje.
Award Digitalisering
Deze Award werd uitgereikt aan Nick Hallink van Vakantiepark Beerze Bulten door jurylid Wesley Dubbink. Een van de redenen hiervoor is het voorop lopen op de app die zij hun gasten bieden. “Wij hebben bij de receptie en marketing veel repeterend werk, dat gaat al snel ten koste van het gastcontact. Door alles goed in te richten en aan elkaar te knopen worden we ontzorgd in het repeterende werk en bieden we de gasten net dat beetje extra. Zo kunnen we onze gasten een nog mooiere gastbeleving bezorgen”, geeft Nick aan.
Meer weten over Vakantiepark Beerze Bulten? www.beerzebulten.nl
Award Marketing
Deze Award werd uitgereikt aan Rutger van de Maat van Vakantiepark Mölke door jurylid Roy Platje. Redenen hiervoor zijn het gebruik van data-analyse en de eigen tone of voice in hun marketing met het ‘Slow living’ concept wat heel herkenbaar en uitzonderlijk is. “We proberen onze gasten wat anders te verkopen dan alleen een vakantie. We gelopen ook echt dat de kwaliteit van leven met slow living wordt verbeterd. Het ontvangen van deze Award geeft ons veel motivatie voor de toekomst”, laat Rutger weten.
Meer weten over Vakantiepark Mölke? www.molke.nl
Award Recreatietechniek
Deze Award werd uitgereikt aan Peter Kamphuis van Camping de Kleine Wolf door jurylid Rudolf van de Velde. Een van de redenen hiervoor is hoe zij hun watersysteem hebben verbeterd waarbij ze gedacht hebben aan duurzame oplossingen met een focus op waterbesparing. “Met oog op de nieuwe zwembadwaterwet die binnenkort doorgevoerd zal worden zijn wij dit met ons nieuwe watersysteem alvast voor. Hiervoor zijn we in gesprek gegaan met de provincie en tot een duurzame oplossing gekomen waarbij energie en water wordt bespaard”, legt Peter uit.
Meer weten over Camping de Kleine Wolf? www.kleinewolf.nl
Vergelijkbaar nieuws
Ermelose 9-holes golfbaan voor derde keer beste van Nederland
Mis het niet: de eerste editie van Recreatie Next Level: 24 & 25 januari 2024 in Evenementenhal Gorinchem
Nederlandse trots in de woestijn: het paviljoen op Expo 2020!
De Boshoek bespaart met slimme oplossingen om zo de persoonlijke benadering te waarborgen
“De vakantieganger anno 2023 is op zoek naar een blijvende herinnering”
Uw nieuws op de website
Heeft u interessant nieuws of een bijzonder verhaal? Laat het ons weten via [email protected] of via deze handige upload module. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de lancering van een nieuw product, bedrijfsovername, de opening van uw nieuwe locatie, of wat te denken van het winnen van een award.