‘Zeg ja tegen wat ertoe doet’ campagne bekroond met Zilveren Lamp

De eind 2017 gelanceerde campagne ‘Zeg ja tegen wat ertoe doet’ van Center Parcs en Ogilvy is beloond met een Zilveren Lamp. Tijdens de jaarlijkse uitreiking van de ADCN awards wonnen zij een prijs in de categorie Film & Video. De campagne motiveert iedereen vaker ja te zeggen tegen elkaar en tegen wat ertoe doet; tijd voor elkaar.

Gemiddeld zeggen wij wel 24 keer per dag ‘nee’ tegen onze kinderen terwijl wanneer wij vaker ‘ja’ zeggen meer uit het leven kunnen halen. De jury was van mening dat de boodschap die Center Parcs naar haar doelgroep uit wil spreken op een mooie en creatieve manier naar voren komt in de campagne. De jury vond het geweldig hoe dit idee met humor is uitgevoerd. De belangrijkste conclusie is dat iedereen – inclusief de jury van de ADCN – ja tegen zijn kinderen gaat zeggen.

Geplaatst op 2 mei 2018
Deel dit artikel op

Misschien is dit ook interresant

Uw nieuws op de website

Heeft u interessant nieuws of een bijzonder verhaal? Laten het ons weten via info@recreatieftotaal.nl of via deze handige upload module. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de lancering van een nieuw product, bedrijfsovername, de opening van uw nieuwe locatie, of wat te denken van het winnen van een award.