Dagrecreatie

Toverland uitgeroepen tot klantvriendelijkste leisurebedrijf van Nederland. Limburgs park scoort ook tweede plek in nationale overall-ranking

Geplaatst op: 11 juni 2025

Attractiepark Toverland heeft tijdens de verkiezing van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2025 een opvallende dubbelslag behaald. Het park werd uitgeroepen tot winnaar in de categorie Leisure en eindigde bovendien als tweede van alle 390 deelnemende bedrijven in Nederland. De verkiezing wordt jaarlijks georganiseerd door onderzoeksbureau MarketResponse en is volledig gebaseerd op consumentenbeoordelingen.

Toverland was dit jaar voor het eerst genomineerd. Bezoekers waardeerden vooral de vriendelijkheid van het personeel, de sfeer in het park en de kindvriendelijke benadering. Bijna de helft van de respondenten gaf een 9 of een 10. Ook werd het horeca-aanbod positief benoemd.

Voor Bart Jaspers, Senior Manager Marketing & Communicatie, is de erkenning vooral een compliment aan het team.

“Het is een bevestiging dat gastvrijheid bij ons echt geleefd wordt. We vieren dit succes dan ook samen met alle collega’s.”

Toverland opende in 2001 en biedt inmiddels meer dan 40 attracties verdeeld over zes themagebieden. Met deze prestatie verstevigt het park zijn positie als toonaangevend familiepark binnen de Nederlandse leisuresector.

Uw nieuws op de website

Heeft u interessant nieuws of een bijzonder verhaal? Laat het ons weten via [email protected] of via deze handige upload module. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de lancering van een nieuw product, bedrijfsovername, de opening van uw nieuwe locatie, of wat te denken van het winnen van een award.