Direct Service Groep

Facilitaire Dienstverlening

Samen zorgen voor een onvergetelijke gastervaring, altijd en overal

Bij jouw recreatieonderneming draait alles om plezier en blije gasten. Maar hoe zorg je voor een onvergetelijke gastervaring in een wereld die 24/7 ‘aanstaat’, met continue concurrentie op de loer en torenhoge verwachtingen?

Bij DIRECT Klantcontact geloven we in de kracht van ultieme bereikbaarheid en échte verbindingen tijdens klantinteracties. Daarom ontzorgen we jouw onderneming graag met een hoogwaardige 24/7 klantenservice. Jouw gasten worden voor, tijdens én na hun bezoek altijd verder geholpen, op de kanalen die zij gebruiken. Of het nu gaat om een noodgeval in de nacht, een afspraak inplannen of drukke vakantieperiodes; onze empathische klantadviseurs zitten met alle aandacht voor je gasten klaar. Zo overtref je keer op keer verwachtingen en creëer je échte verbindingen.

Terwijl jij je volledig focust op het bieden van een onvergetelijke ervaring voor je gasten, laten wij je uitblinken in klantinteractie. Samen gaan we voor een glimlach van begin tot eind.

Jouw voordelen met DIRECT Klantcontact:

  • Altijd bereikbaar voor je gasten
  • Omnichannel klantcontact
  • Flexibel op- en afschalen
  • Direct in jouw eigen systeem verwerkt (BPO)
  • Niet meer afhankelijk van eigen personeel
  • Met meer dan 30 jaar ervaring een betrouwbare en kundige partij achter de hand
  • Een glimlach van begin tot eind bij je gasten

Toekomstvisie

Klantinteractie zal door verdere automatisering sterk veranderen, waarbij het persoonlijke en menselijke klantcontact niet alleen schaarser, maar ook steeds belangrijker wordt. Kwalitatieve klantinteracties zijn cruciaal voor bedrijven, en dat zal in de toekomst alleen nog maar meer worden. Daarnaast verandert de markt zeer snel en organisaties worden continu op de proef gesteld. Denk aan veranderende energieprijzen, materiaal tekorten en capaciteitstekorten om alle processen draaiende te kunnen houden. In de toekomst zullen zich eerder meer stressfactoren aanbieden dan minder. Dat vraagt om een meer gerichte focus van ondernemingen op hun kernactiviteiten. Daarom ontzorgen we bedrijven graag op het gebied van klantcontact en nemen we de verantwoordelijkheid over tevreden klanten, zodat organisatie zich volledig kunnen focussen op de kern van hun onderneming.

Referenties

Sinds 1992 zijn wij dé expert in tevreden klanten en helpen we bedrijven met het uitblinken in klantinteracties. We zijn trots om de verbindende schakel te zijn voor ruim 900 Nederlandse bedrijven en organisaties, waaronder Europarcs, Eneco, Heijmans en EasyPark. Voor meer informatie over onze klantrelaties kun je naar www.directklantcontact.nl/reviews.